16.03.2011

Tre



stamme..

gulv..

farge..



8 kommentarer:

  1. Enig med deg! FIINT!
    Du har fått en award hos meg :)
    God helg!
    klem Ellen

    SvarSlett
  2. Utrolig lekker blogg du har! :-) Digger stilen din, med masse naturmaterialer og paller! :-D

    Følger deg videre, med et HURRA for at jeg fant deg!

    Ha en fin kveld.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  3. Den trestammen din er så kul! La veldig godt merke til den i rom123, supert tips!!

    SvarSlett
  4. Det gjør jeg også :)

    Så noen lignende fargeblyanter i London, angrer meg ihjel på at jeg ikke kjøpte dem!

    Ha en superfin dag!
    Klem Silje

    SvarSlett
  5. Å ja, tre er fint! I mange variantar, akkurat som hjå deg! Fin blogg du har, likar den enkle og lekre stilen din! Fin fredag til deg!

    SvarSlett
  6. Kjære deg. Håper det er i orden at jeg la deg til blogglisten min. Syns bloggen din er så fin!
    Lurer forresten også på hvor du fikk kjøpt de fine pallene dine? Eller er det denslags man får i butikker som bruker paller?
    Vi snakkes, klem Maria

    SvarSlett
  7. Vet du... jammen godt jeg fant deg på NIB igjen, for klarer ikke å legge deg til bloggrollen min!!! Flere som sliter med det hos deg?
    Jeg har vært følger en stund, men ikke fanget innleggene dine opp, siden du ikke dukker opp på siden min.
    Håper det lar seg ordne, for liker bloggen din SÅ godt ;)
    Er også glad i tre...
    Ha en fin helg!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  8. Så mye fint, la meg til som følger.
    Gleder meg til å følge denne bloggen videre.,

    SvarSlett